باید نتایج ضعیف در آسیا را جبران کنیم / خسرو حیدری: گل بزنم باز هم سمت مظلومی می‌روم

 

 

 

 

خسرو حیدری مدافع هافبک استقلال شرایط این تیم را در آستانه بازی با الریان قطر مناسب توصیف می‌کند. او که هم در بازی با ذوب‌آهن و هم بازی با الاتفاق برای استقلال گلزنی کرد، نقش مهمی در صعود استقلال داشت و امشب هم یکی از بازیکنان کلیدی استقلال خواهد بود. خسرو قبل از سفر به قطر در مورد بازی با الریان و مسائل مختلف دیگر به سوالات پاسخ می‌دهد.

- در مورد بازی با الریان صحبت کن، فکر می‌کنی امشب ۳ امتیاز را بگیرید؟
فوتبال که اصلا قابل پیش‌بینی نیست ولی می‌توانیم الریان را حتی در خانه‌اش شکست دهیم. استقلال در بازی با ذوب‌آهن و الاتفاق شخصیت بزرگ خودش را نشان داد و الریان هم نمی‌تواند برای ما شکست‌ناپذیر باشد.
- خیلی با اطمینان حرف می‌زنی؟!
به هر حال ما استقلال هستیم و پتانسیل بالایی داریم. ما با قاطعیت به لیگ قهرمانان راه پیدا کردیم و حالا هم به این فکر می‌کنیم که به عنوان تیم اول راهی مرحله بعد شویم. برای اول شدن باید در بازی‌های خارج از خانه امتیاز بگیریم و در ورزشگاه آزادی هر ۳ بازی‌مان را ببریم.
- چقدر از الریان شناخت دارید؟
کادر فنی CD یکی از بازی‌های این تیم را در اختیار بازیکنان گذاشت تا از حریف خود بیشتر شناخت پیدا کنیم. الریان چند بازیکن خارجی خطرناک دارد و در زمین خودش یک حریف جدی برای ما محسوب می‌شود. آنها با توجه به شرایط میزبانی می‌خواهند حمله کنند ولی ما با بازیکنانی که در اختیار داریم، می‌توانیم از ضد حملات استفاده کنیم.
- نبود آرش برهانی به ضرر شما نخواهد شد؟
این اتفاق تاسف‌آور است و برای استقلال در اختیار داشتن بازیکن در هر پستی مهم است. به هر حال باید با این شرایط کنار بیاییم و در حال حاضر تنها دو مهاجم داریم. متاسفانه جرکوویچ هم مصدوم است و شاید به این بازی نرسد. ما الان تنها شریفات و میداودی را در خط حمله داریم.
- غیبت آندو و جباری هم به ضرر شما است، نه؟
آنها جزو بازیکنان کلیدی استقلال هستند ولی دیگر چاره‌ای نداریم و باید با این وضعیت کنار بیاییم. امسال این مصدومیت‌ها خیلی به استقلال ضربه زد و همه اینها تنها به خاطر فشار بازی‌ها بود.
- تو در دو بازی پلی‌آف گل زدی، فکر می‌کنی در این بازی هم گل بزنی؟
نمی دانم، بدم نمی‌آید دوباره گل بزنم و اگر موقعیت باشد حتما استفاده می‌کنم. من تمرین می‌کنم تا بیشتر به محوطه جریمه نفوذ کنم.
- اگر گل بزنی دوباره سمت مظلومی می‌روی؟
بله، همین کار را می‌کنم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قیمت خودرو
  • لیموزین